Comanda
telefonica

Vreti sa comandati
prin telefon?


Nimic mai simplu:
sunati la 021 209 45 12

(luni - vineri, intre 08:30-17:00)

Lucrati intr-o institutie bugetara si raspundeti de achizitiile publice?

Atentie: nu lasati detaliile unei achizitii publice
sa se intoarca impotriva dvs!

Asigurati-va ca procedati intotdeauna perfect corect,
conform reglementarilor la zi!


Stimate responsabil cu achizitiile publice,

Cele mai frecvente controale care au loc in institutiile publice vizeaza achizitiile publice. Oricand va poate verifica ANAP, iar inspectorii Curtii de Conturi vor verifica si ei intotdeauna Departamentul dvs. Si, atentie: valoarea unei amenzi poate ajunge chiar si la 30.000 de lei - doar pentru o singura contraventie!

Nu merita sa riscati amenzi atat de mari doar pentru ca va lipseste un anume document sau pentru ca ati omis sa efectuati anumiti pasi dintr-o procedura de achizitie!

Ca sa fiti mereu la curent cu orice noutate apare in domeniu si ca sa aveti siguranta ca aplicati corect
legislatia voluminoasa si complexa a achizitiilor publice folositi lucrarea Consilier Achizitii Publice!

Vreti sa fiti la curent cu TOATE schimbarile din domeniul achizitiilor publice?

Comandati lucrarea Consilier Achizitii Publice – un excelent ghid practic pentru responsabilii cu achizitiile publice. Lucrarea contine toate obligatiile, atentionarile si procedurile de care o institutie publica trebuie sa tina seama, de la programarea achizitionarii pana la finalizarea achizitiei si, respectiv, darea in consum a bunurilor achizitionate.


Ce avantaje majore va ofera
"Consilier Achizitii Publice"?


Foarte pe scurt, in acest ghid gasiti tot ce trebuie sa stiti despre achizitiile publice. Parcurgand lucrarea, veti primi raspuns la absolut orice intrebare si veti deveni la randul dvs. un specialist de top in achizitii publice.

Avantajul nr. 1
Fiecare pas din procesul de derulare a unei achizitii publice este prezentat de o maniera completa, clara si la obiect, axata pe actiunile concrete pe care le aveti de facut (aceste actiuni constituie, de fapt, principalele capitole ale ghidului):
  • Elaborarea proiectului Programului Anual de Achizitii Publice (PAAP)
  • Definitivarea, actualizarea si monitorizarea PAAP
  • Elaborarea documentatiei de atribuire a contractului
  • Initierea procedurii de atribuire a contractului de achizitii publice
  • Constituirea comisiei de evaluare a ofertelor
  • Incheierea contractului de achizitie publica
  • Monitorizarea contractului de achizitie publica
  • Finalizarea contractului de achizitie publica
  • Arhivarea si pastrarea dosarului de achizitie publica
  • Noutati legislative in domeniul achizitiilor publice...

Avantajul nr. 2
Consilier Achizitii Publice va ofera modelul editabil pentru elaborarea Programului Anual de Achizitii Publice al institutiei dvs.!

Avantajul nr. 3
Consilier Achizitii Publice va ofera 14 modele de proceduri operationale privind achizitiile publice - in format word, editabile:
  • Procedura operationala privind elaborarea si actualizarea Programului anual de achizitii publice;
  • Procedura operationala privind arhivarea dosarului de achizitie publica;
  • Procedura operationala privind achizitia directa;
  • Procedura operationala privind procedura de achizitie publica prin Procedura simplificata;
  • Procedura operationala privind achizitia publica prin licitatie deschisa;
  • Procedura operationala privind achizitia publica prin licitatie restransa;
  • Procedura operationala privind achizitia publica prin negociere competitiva;
  • Procedura operationala privind procedura de achizitie publica prin dialog competitiv;
  • Procedura operationala privind procedura de achizitie publica prin concurs de solutii;
  • Procedura operationala privind procedura de achizitie publica prin parteneriat pentru inovare;
     
  • Procedura operationala privind atributiile comisiei de evaluare a ofertelor;
     
  • Procedura operationala privind publicarea anuntului de intentie
     
  • Procedura operationala privind procedura de achizitie publica prin negociere fara publicarea prealabila a anuntului de participare
     
  • Procedura operationala privind achizitia publica a serviciilor sociale si a altor servicii specifice din Anexa 2 la Legea nr. 98/2016.

Avantajul nr. 4
Consilier Achizitii Publice va pune la dispozitie modele gata redactate, in format editabil, pentru documentele obligatorii pe care trebuie sa le intocmiti pe parcursul procesului de derulare a unei achizitii publice. Veti fi blindat in fata oricarui control!



"Consilier Achizitii Publice" va ajuta
sa evitati amenzile usturatoare!


Riscul care va ameninta este unul foarte mare, cu atat mai mare cu cat, pe partea de achizitii, institutiile publice sunt verificate nu de una, ci de 4 autoritati:
  • Auditul intern (controale periodice din partea ordonatorului superior de credite)
  • Agentia Nationala pentru Achizitii Publice
     
  • Corpul de Control al Guvernului
     
  • Curtea de Conturi

Consilier Achizitii Publice va arata foarte clar:
Obligatiile pe care le au institutiile publice in privinta achizitiilor publice
Greselile ce trebuie evitate, precum si sanctiunile si amenzile prevazute de lege
Sfaturi practice oferite de auditorii interni experimentati
Documentele obligatoriu de intocmit pe parcursul derularii achizitiilor publice.
       
Ghidul va ofera modele gata redactate, in format editabil:
  • Referatul de necesitate
  • Monitorizarea Programului anual al achizitiilor publice
  • Declaratie de confidentialitate si impartialitate
  • Proces-verbal al sedintei de deschidere a ofertelor
  • Scrisoare de garantie bancara de buna executie...
     
Lucrarea va este deosebit de utila mai ales daca in institutia dvs. nu exista un compartiment specializat in achizitii publice, ci doar o persoana desemnata sa se ocupe de aceasta activitate.

In functie de faza in care se desfasoara controlul, amenzile se pot rasfrange asupra persoanei/persoanelor care au participat in procesul de achizitie (de la stabilirea produselor/serviciile/lucrarilor, pana la aducerea la indeplinire a contractului.

In functie de decizia reprezentantului legal, se poate dispune poprire pe contul de salariu al persoanelor responsabile pana la stingerea datoriei.


Iata ce contine intregul pachet al ofertei

1. Lucrarea online (in format electronic), in platforma www.rsonline.ro
  • Aveti acces la lucrare oricand, de oriunde, de pe orice dispozitiv conectat la internet (PC, laptop, tableta, telefon).
  • Accesul va este permis rapid, imediat dupa confirmarea platii.
  • Puteti consulta lucrarea online, fara restrictii, pe toata perioada abonamentului dvs.
  • Gasiti instantaneu informatia dorita, consultand cuprinsul lucrarii sau folosind motorul rapid de cautare.
  • Aveti optiunea de a printa direct din platforma pagini si capitole din lucrare.
  • Puteti prelua cu copy/paste pasajele care va intereseaza.
  • Va puteti crea notite personale, direct in platforma, notite la care puteti reveni ulterior.
  • Din lucrarea online va puteti descarca oricand procedurile si documentele in varianta Word (editabila).
2. Serviciul de Actualizare a informatiei timp de 12 luni (4 actualizari)
  • Timp de 1 an de zile, informatia din lucrare se actualizeaza conform modificarilor legislative in domeniu.
  • In plus, lucrarea dvs. se imbogateste cu noi subiecte de maxim interes privind achizitiile publice, noi modele de documente editabile, sfaturi practice si recomandari dintre cele mai utile.
3. Serviciul de Consultanta Personalizata, prin e-mail (12 intrebari)
  • Ca sa va rezolvati orice problema specifica legata de achizitiile publice, aveti posibilitatea sa adresati 12 de intrebari, prin e-mail, pe adresa institutiipublice@rs.ro.
  • Fara sa mai platiti nimic, primiti raspunsul specialistilor la orice intrebare/speta concreta referitoare la achizitiile publice (cu exceptia solicitarii de proceduri, care nu face obiectul Serviciului de Consultanta).
Pentru toate avantajele de care beneficiati cu lucrarea Consilier Achizitii Publice, este suficient sa achitati suma de 1.585,5 lei (TVA inclusa). Imediat dupa conformarea platii, aveti acces automat la lucrarea online, in platforma www.rsonline.ro.

Datele de autentificare in platforma www.rsonline.ro:
codul de client (specificat in factura)
si (ca parola) CIF/CUI/CNP al platitorului.


Atentie: ofertele Rentrop & Straton le puteti gasi si in SEAP, conform tuturor normelor in vigoare.

Va rugam sa completati formularul de mai jos.
Imediat va vom contacta telefonic, ca sa stabilim impreuna detaliile pentru o oferta personalizata in SEAP.

 

Cu deosebita consideratie,









David Trusca,
Coordonator proiect editorial
Rentrop & Straton


PS. Beneficiati de GARANTIE integrala timp de 30 de zile!
Daca aveti cea mai mica nemultumire legata de continutul lucrarii, nu este nicio problema sa va razganditi asupra achizitiei dvs.! E suficient sa ne comunicati prin e-mail (rs@rs.ro) sau telefonic (021.209.45.45) decizia dvs. de a renunta la lucrare. Veti primi inapoi intreaga suma achitata!

Nu aveti nimic de pierdut! Completati acum formularul de mai jos pentru a primi acces rapid la lucrarea dvs.

MB

Formular de comanda
Bifati produsele dorite:

proceduri achizitii publice

Va rugam completati
* Campurile marcate cu steluta sunt obligatorii!
Nume*
Prenume*
Telefon  
E-mail*
Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.

termenii si conditiile site-ului!

Produsele achizitionate pot fi vizualizate si online, folosind platforma RS Online, unica in Romania. Veti putea sa va logati imediat ce plata produsului este confirmata in contul nostru.
www.RSonline.ro
* Pentru produsele in format digital, la cererea clientilor, Rentrop&Straton a decis sa ofere posibilitatea utilizarii produselor pe 3 computere diferite.